Wąska specjalizacja w przypadku niektórych producentów audio okazała się strzałem w dziesiątkę i źródłem wielkiego sukcesu. Świetnym przykładem jest amerykańska marka Koss, która zadebiutowała na rynku w 1958 roku. Jej założyciel, John Koss, od początku pracował nad rozwiązaniem, które pozwoliłoby cieszyć się dźwiękiem doskonałej jakości. Udało mu się to. Wraz z zespołem współpracowników stworzył on pierwszy na świecie stereofoniczny odtwarzacz dźwięku, który jak się później okazało stanowił kamień milowy w rozwoju systemów audio. Równocześnie Koss i jego ludzie chcieli, aby użytkownicy sprzętu grającego mogli doświadczyć brzmienia muzyki jeszcze intensywniej i poczuć, że są częścią wielkich muzycznych wydarzeń, pozostając w domowym zaciszu. W tym samym 1958 roku na rynek trafia pierwszy model stereofonicznych słuchawek, które w kolejnych latach były doskonalone.

Modele z lat 1960 i 1962 zdobyły uznanie profesjonalistów z radia i telewizji, a także inżynierów dźwięku ze studiów nagraniowych. Ambasadorami wschodzącej marki rynku audio stały się cenione osobowości medialne takie jak Tony Bennet, Bobby Hackett czy Les Brown. W 1966 roku firma Koss Electronics miała już swoją renomę za oceanem, wtedy też zaczęto używać logotypu marki, który w niemal niezmienionej formie przetrwał do dziś. Entuzjastą rozwiązań Kossa był słynny Frank Sinatra. Rok 1968 przyniósł pierwszy w świecie model słuchawek elektrostatycznych bez zewnętrznego zasilania. Obecnie marka Koss jest obecna na całym świecie, a jej produkty są cenione przez melomanów i profesjonalistów..

Sklep Top Hi-Fi oferuje słuchawki oraz inny sprzęt audio
amplituner.net.pl © 2019 | Newsphere by AF themes.